יום ראשון, 28 באוגוסט 2011

Portal 2 - PC GAME

להורדה

Megaupload
Premium
Archives
 
 
משחק החשיבה המצויין של Valve חוזר.
לאחר שנחשף רשמית בתערוכת ה E3 ביוני 2010, יגיע פורטל 2 לקונסולות המרכזיות ולמחשב האישי במהלך שנת 2011.
המשחק ממשיך את קו המשחקיות של קודמו בסוגת הפאזל / פעולה. בכל משימה על השחקן למצוא את דרכו בצורה יצירתית אל עבר נקודת הסיום, בעזרת רובה הפורטלים שיבקע חורים בין שני משטחים ויאפשר לכם לעבור מאחד לשני. מכונות יריה אוטומטיות ושלל מלכודות ימתינו בדרככם ויהפכו את המשימה לקשה יותר.

הוראות התקנה:
  1. טען או צרוב את קובץ הiso.
  2. התקן את המשחק.
  3. העתק את קבצי הקראק שבדיסק אל התיקיה שבה התקנת את המשחק. שימו לב להעתיק את הקבצים שבתיקיה BIN שבדיסק אל התקיה BIN שבמחשב.
  4. העתק את הקבצים מכאן (הורידו מאחד מהשרתים) אל התיקיה שבה התקנת את המשחק.
  5. שחק ותהנה! 
 

E.Y.E Divine +ENG פריצה מלאה!

להורדה

vip-file

shareflare
E.Y.E Divine Cybermancy הוא משחק יריות בגוף ראשון , במשחק יש אלמנטים של משחק תפקידים .
אתה מתעורר אחרי קרב שבו חברי הצוות שלך נהרגו , בעולם מנסים לחלול הפיכה על מספר כוכבי לכת .
 משחק יריות מאוד מומלץ! , במשחק יש את מצב SinglePlayer ואת Co-Op MultiPlayer עד 8 שחקנים! . 

 
 

Warcraft III: The Frozen Throne - PC GAME

להורדה

Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 - PC

להורדה
טורנט-
 
 
 
 
הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק 2 - החלק האחרון של העימות האגדי בין הארי פוטר לוולאן דה מורט. במשחק הזה אתה צריך ללכת לחפש קסמים, אשר בסופו של דבר להשמיד להרוג את אדון האופל. אבל הארי לא לבד בהרפתקה מלא סכנות - עם אותו להתעמת עם נבל יהיו חברים מסורים שלו.

יום שישי, 26 באוגוסט 2011

F.E.A.R 3 Skidrow - PC

להורדה

טורנט-
filesonic
 [לינק-1]

wupload

filesonic

 
 
 
F.3.A.R או כמו שמוכר F.E.A.R 3
למי שעקב אחר סדרת FEAR הובטח סיפור עלילה מעולה שימלא את החורים שנשארו פעורים בתסריט של המשחק הראשון. לפחות בהבטחה הזו הם עמדו - הסיפור באמת יותר טוב. כל השאר נותן הרגשה של חבילת הרחבה ולא של משחק חדש לגמרי שאמור להתחרות במשחקי היריות של הדור הבא.
F.E.A.R. 2 הוא משחק יריות סולידי ומהנה, ויש בו כמה רגעים שיקפיצו אתכם מהכיסא, אבל הן לא רבים. חבל מאוד שהוא לא מחדש שום דבר, חורש שוב על אפקט ה-Bullet Time ופחות או יותר משכפל את המשחק הקודם, עם סיפור קצת שונה.


קאונטר סטרייק סורס *פרוץ* || Counter strike source V58

להורדה


 
הערה חשובה:
זוהי גרסא בלעדית שאין צורך ב- half life 2 בשביל להפעיל אותה...
גרסא זו היא הכי מתקדמת, פרוצה, ובעזרתה תוכלו לשחק ברשת...
==============

הנוסע השמיני נגד הטורף / Aliens Vs Predator Proper-Razor1911

להורדה




http://www.wnet.co.il/images/download/123132.jpg
Aliens Vs Predator הוא המשחק ההמשך לסדרת המשחקים Aliens Vs Predator, אשר מבוססת על סדרת הסרטים המפורסמת. בעיקרון העלילה היא שיש מאבק בין שלושה גזעים: הטורף, יצור בעל טכנולוגיה מתקדמת שמסוגל לבצע מהלכים שונים [יפורט בהמשך] שמועילים נגד איוביו, הנוסע השמיני- חייזר שמתרבה בקצב מהיר, שמסוגל ללכת על קירות ובעל זנב קטלני והמארינז- חיילים אנושיים שיצאו במטרה להילחם בשני הגזעים, אפשר לומר בקיצור שכל הגזעים נלחמים אחד בשני, ולא פעם תמצוא את עצמכם נלחמים במארינז ובנוסעים שמינים [נגיד שככה אומרים את זה ברבים ] או מסתתרים לאיזה מארין על התקרה בתור נוסע שמיני.

הטורף:

ככל הנראה היצור הכי מפותח מבין שלושת הגזעים, יש לו שני סכינים שיוצאים מכל יד [אי אפשר לראות את זה בתמונה פה כי זה מהמשחק הקודם], אם תסתכלו טוב תוכלו לראות על אחת הידיים רצועה כסופה- שזה בעצם מכשיר שנותן לו יכולת היעלמות, הוא יכול להשתמש בהיעלמות לזמן מוגבל יחסית, אבל ממש ארוך. הטורף מבוסס על מעיין חבורה, שחבריה מחויבים לשמור על גבו אחד של השני, וכאשר אחד מת- יוצאים כולם לנקום. בנוסף, יש לו מוט, עם קצה חד...ההמשך ידוע מראש.בנוסף במשחק השני היה לו רובה שיורה מעיין מוטות ברזל חדים וקטנים, אך לא ידוע עם זה יהיה במשחק הזה. בנוסף לטורף יש אפשרות לשלושה סוגי ראיות שונות.

הנוסע השמיני:

הנוסע השמיני הוא היצור עם הכי פחות יכולות מבין השלושה, בעיקרון יש לו 3 פעולות עיקריות: טיפוס על קירות, מה שמאפשר לו לעלות על התקרה ולארוב לאויבים שלו, זנב קטלני, שמאפשר לו...טוב אתם כבר יודעים והתרבות על ידי ביצים שמהן בוקעים הנוסעים השמינים, הביצים בוקעות מהגוף של הקורבן של יצור שנקרא FaceHugger אשר, כשמו כן הוא נדבק לפנים של קורבנו ושותל לגוף הקורבן ביצה שממנה ייצא הנוסע השמיני,[קרדיט למידע הבא ל-Agent 47], הנוסעים השמינים הם בעלי המון סוגים, ה-FaceHuggers נוצרים מביציות המטילה המלכה הגדולה, הסוג המצוי ביותר הוא ה-Drone שהו בעצם צאצא בוגר.כאשר נוסע שמיני מת,הוא מדמם חומצה שכל מי שיוצר איתה מגע בצרות. הנוסע השמיני הוא היצור הכי מהיר מהשלושה. במקור היצור בא מסדרת סרטים נפרדת בשם Aliens [שזה גם התרגום לאנגלית של הנוסע השמיני] אך רק לאחר מכן יצא סרט שלו ביחד עם הטורף בשם "הנוסע השמיני נגד הטורף". לנוסע השמיני יש אפשרות לראות בחושך [כך לפחות זה היה במשחק השני]

המארינז

המארינז הם בני אדם רגילים כמונו, שיצאו למשימה מיוחדת לחסל את הנוסעים השמינים והטורפים.יש להם נשקים מתקדמים. הם משתמשים בכלי נשק צבאיים כגון רובים ואקדחים ומתקשרים בין זה לזה בעזרת מכשירי קשר.


בנוסף, במשחק יש דבר שנקרא "killmoves" שאלה בעצם הריגות מיוחדות שיכול לעשות השחקן על ידי לחיצה על כפתור מסוים בזמן שהאויב לא מסתכל,הקיל מובז הם יותר מתקדמים מהמשחקים הקודמים, בהתחשב בעובדה שכדי לקבל קיל טרופי בשני היית צריך פשוט לכוון מכה לראש של היריב פעמיים.

סיקור בעברית ע"י : K00bEbA

1. חלצו
2. פתחו עם Daemon Toole
3. Run Installer.exe (when it ask for SID file you have to select it on your
dvd drive)
4. תעתיקו את הקראק מdvd1 לתיקיית ההתקנה
5. Have Fun!

Counter Strike 1.6

להורדה
fileflyer
 [לינק-1]

megaupload
 [לינק-1] 

badongo
 [לינק-1] 
uploading
 [לינק-1] 

 zshare
 [לינק-1] 
 
hotfile
 [לינק-1]

 depositfiles
 [לינק-1]

 
 Counter Strike הוא משחק מחשב מסוג פעולה בגוף ראשון, המתאפיין במשחק ברשת מחשבים. המשחק הוא העתקה גרפית מלאה של המשחק Half-Life שיצרה Valve ב־1998.
במשחק מתחלקים השחקנים לשתי קבוצות, טרוריסטים ויחידת לוחמה בטרור (מכונה בראשי התיבות CT). מטרת שתי הקבוצות להתחרות במצבים שונים: "בני ערובה" - במצב זה על היחידת לוחמה בטרור לחלץ בני ערובה הנשלטים על ידי בינה מלאכותית בסיסית, "שתילת פצצה" - במצב זה על הטרוריסטים לשתול פצצה באחת משתי נקודות. "VIP" - במצב זה אחד השחקנים מקבוצת היחידת לוחמה בטרור מוכרז כאח"מ ועליו להגיע לנקודה מסוימת ללא שימוש בנשקים למעט אקדח וסכין.


- בקשת משחקים, מעתה תוכלו לבקש משחקים -

שלום לכל גולשי הבלוג,
אנו חשבנו על רעיון, והחלטנו כי אנו ניתן אפשרות לגולשי הבלוג לבקש משחקים.
כל בקשת משחקים תוכל להיבצע על ידי הגבת בפוסט הזו, אנו ננסה לספק במגוון הורדות וטורנט על מנת שתהנו מהמיטב.

בברכה,
KamiX Games

Dirt 2 - PC GAME

להורדה
טורנט-
http://btjunkie.org/torrent/Dirt-2-RELOADED-iso/4358089bf1709374791b685c70212f6649ef002fcf76

Crysis 2 / קרייסיס 2 - PC GAME

להורדה

Dead Space 2 - PC GAME

להורדה
 
 

Call Of Duty : Black Ops - PC GAME

להורדה
 
 
 
 
המשחק השביעי בסדרת היריות מגוף ראשון Call of Duty, המתרחש בזמן המלחמה הקרה.
גיבור המשחק הם שני חיילי רגלים בשם אלכס מיסון וג`יימס האדסון, שלהם גישה רחבה למגוון כלי נשק, כשלכל משימה יוכלו הגיבורים להצטייד בשני נשקים שונים בלבד. בעזרת חומרי נפץ שונים, רימונים ומהלכי לחימה אחרים, יצטרכו הגיבורים לעמוד במשימותיהם הפזורות לאורך המשחק. חלק מהנשקים כוללים כאלו המופיעים לראשונה בסדרה, כדוגמת רובה חיצים.
הקו הכללי של המשחק מתמקד במשימות בפרופיל נמוך, נקודתיות ומדוייקות- מאשר משימות בפרופיל גבוה הכוללות שימוש מאסיבי באש.
עלילת המשחק מתרחשת בהרי האורל באיזור רוסיה וקזחסטאן, לאוס, קובה וויאטנם
 

Crysis Warhead - PC GAME

להורדה
טורנט-
http://btjunkie.org/torrent/Crysis-Warhead-Pro-Master-Productions/4358b85c58f62c662760c5a5f52fcc3bfe1ebdd2861e


 
 
 
  
סיקור
 בוורהד תמצאו המון שיפורים לעומת אביו האגדי - וכולם, כולם לטובה. בתשובה להמוני המעריצים שהתלוננו שקרייסיס המקורי היה איטי מדי, כבד מדי וחסר מטרה, וורהד מספק אקשן מהיר ואינטנסיבי לאורך כל המשחק, משפר את האינטליגנציה המלאכותית, מאיץ את המנוע הגרפי, ובקיצור - מתקן את כל מה שהיה דרוש תיקון, ואת כל מה שהיה טוב הוא משאיר ללא פגע.
עם גרפיקה פשוט מעולה, סאונד יציב ומשחקיות שתדביק אתכם לכיסא - זהו משחק היריות המוביל של השנה, שנותן תמורה מעולה עבור הכסף שלכם.

ההפתעה של השנה

Crysis Warhead הוא ההפתעה הגדולה של 2008. במקום סתם חיקוי ממוחזר של המשחק המקורי במטרה להרוויח עוד כמה גרושים, וורהד הוא הדבר האמיתי - משחק טוב יותר, מהנה יותר ואפילו יפה יותר מאביו מולידו.
אנחנו חוזרים לאי הטרופי אותו נטשנו במשחק הקודם, כששוב בהתחלה הוא שטוף שמש (וקוריאנים) ואח"כ הופך לגן עדן קפוא. העלילה של וורהד מתרחשת במקביל לזו של המשחק המקורי, אך בצידו השני של האי, דרך עיניו של סמל "פסייכו" סייקס. היא עלולה להיות מבלבלת מעט למי שלא שיחק במשחק המקורי, כי היא מחסירה כמה וכמה דברים חשובים שאמורים להיות ברורים למי ששיחק במשחק הקודם.

תותחים במקום משתיקי קול

אבל זה לא ממש חשוב, כי הדמות שלכם הפעם היא סמל בריטי חסר גבולות, שכנראה לא קיבל את הכינוי "פסייכו" לשווא. הוא אוהב לסרב לפקודות ולעשות מה שבראש שלו, וכמובן גם להסתער על כל מה שנושם כשהוא חמוש עד השיניים במשגרי טילים, רימונים ונפצים. כמובן, גם פסייכו לבוש בחליפת-הנאנו המגניבה, שנותנת לנו כוחות על-אנושיים של מהירות, הסוואה וכוח.
דווקא בהסוואה לא תשתמשו הרבה. סגנון המשחק הפעם מתאים מאוד לאופי של פסייכו - עדיין אפשר להתגנב ולהשתמש במשתיקי כל וכדומה, אבל מי צריך להתגנב כשיש לכם משגר טילים? קצב המשחק הפך מהיר יותר, האוייבים קטלניים וקשים יותר, ולא תתקלו הפעם במשימות בהן תצטרכו לנהוג במשך 20 דקות עד שתגיעו לקרב הבא.

אז מה נשתנה?

לו אני המפתח של המשחק, לא הייתי מתבייש לקרוא לו "קרייסיס 2" ולקחת עבורו מחיר מלא. כמות השיפורים והליטושים כה גדולה שזה לא יאומן ממש שהוא נמכר ב- 30$ בלבד. למרות שבעיקרו זהו אותו משחק, וורהד מציע ים של שיפורים, כיוונונים עדינים, והכי שוב - הפעם יש פה אשכרה משחק אמיתי.
קרייסיס המקורי, לפחות לדעתי, היה לא יותר מהדגמה גראפית ארוכה וחסרת פואנטה. מה הטעם בעלים זזים ברוח אם המשחק עצמו מטומטם? הפעם זה לא כך. החל מעיצוב השלבים ועד לנשקים החדשים שנוספו, הכל נועד כדי להעצים את חווית המשחק עד למקסימום.



Left 4 Dead 2 - PC GAME

להורדה



Left4Dead2 הוא משחק ההמשך ל-Left4Dead (קיצור - L4D) שיצא בשנת 2008. המשחק הוא משחק יריות\פעולה בדיוני בגוף שלישי. במשחק תמצאו מגוון של סוגי משחק, כמו למשל: שחקן יחיד (סינגל פלייר), משחק משותף (לעבור משימות יחד עם חברים מכל רחבי העולם - CO-OP), משחק מרובה משתתפים (מולטי-פלייר) והישרדות (Survival). המטרה של המשחק היא לשרוד במלחמה נגד זומבים ממגוון סוגים, כשלהם יש רק מטרה אחת - להרוג אתכם.
במשחק נוכל לגלם אחד מארבעת השורדים: קואץ', אליס, ניק או רושל. כמו במשחק הקודם לכל דמות ודמות תהיה מיומנות בנשק מסוים. בעיר שנשלטת על ידי זומבים שמחפשים את ארבעת הדמויות, כל היום תצטרכו לבצע משימות שונות על מנת לשרוד. המשימות הן מגוונות ורבות, כגון: חיפוש אחר דלק, חיפוש אחר כלי נשק ופינוי דרכים מזומבים רצחניים.
-
במשחק נוכל למצוא מגוון רב של כלי נשק, מגרזנים ואלות בייסבול עד לרובי תקיפה ורימונים. נוכל להבחין בבינה מלאכותית יפה יותר של הזומבים, לעומת המשחק הקודם. יכולות התזוזה והתקיפה השתפרו וכמו כן עבודת הצוות של הניצולים ושל הזומבים יפעלו לטובתינו ולרעתנו במשחק, לדוגמא: הניצולים יפעלו בעבודת צוות, וכך גם הזומבים. לכן, הזומבים יהיו קרובים אחד לשני וכך יהיה קל לחסל את רובם מבלי לערוך חיפושים מקיפים אחריהם או לברוח מהם. יהיו משימות בהם כמות גדולה של זומבים תסתער עליכם, ותצטרכו לפעול כצוות לכל דבר. מצד שני, יהיו משימות שבהן הזומבים יבואו מכיוונים שונים ואתם תצטרכו להתפזר ולשמור על קשר אחד עם השני.
הגרפיקה השתנתה מאוד מהמשחק הקודם, הסביבה נראית אמיתית יותר ופגיעה יותר מהמשחק הקודם, ותוכלו לשרוף ולהרוס כמעט כל דבר. הסאונד במשחק מרשים למדי, תוכלו לשמע צווחות של זומבים, זעקות לעזרה משאר הניצולים וכמובן תוכלו לשמע כל קול ירייה, חבטה וכו'. התזוזה במשחק נשארה דומה מאוד למשחק הקודם בסדרה, המבוסס על המנוע הגרפי של משחק הרשת המפורסם Counter-Strike, משמע תזוזה שמתאימה למשחק ווידאו, לא כל כך ריאליסטית אך מתאימה למשחקי VALVE.
-
הדמו כבר כאן ורבים הצליחו לשחק ולהרגיש טעימה ראשונה מהמשחק הנחשק. רבים אהבו את המשחק וסיפרו על שינויים שונים כגון : כלי נשק שנוספו למשחק, ועוד. אחרים טענו שהמשחק איכזב אותם והוא יותר מדי דומה למשחק הקודם. לכן, אם אתם אוהבים משחקי יריות ומד"ב מפחידים - זה המשחק בשבילכם. דרישות המערכת של המשחק יחסית נמוכות למשחק חדש ולכן זה טוב, כך כמעט כולם יוכלו להנות מ- L4D2.
  
הוראות להתקנה:
*חלצו אל שולחן העבודה או לאן שתרצו.
*לאחר החילוץ תראו את המשחק עצמו ואת הקבצים, התחילו בהתקנה וסיימו אותה.
*לאחר סיום ההתקנה, לכו אל REGFIX ובחרו אחד מ-2 הקבצים שבה המערכת שלהם נשענת, או x84 או x64.
*בתיקיה תראו L4D.2.0.0.0.To.2.0.0.6.exe, לחצו על זה ובצעו את זה.
*בסיום, החליפו בין הקובץ left4dead2.exe לקראק.
*את הקובץ- client.dll שנמצא בתיקית הקראק, החליפו במה שקיים לאחר ההתקנה בתיקיה bin ושימו אותו גם בתיקיה הראשית
*שחקו
=======================================
קראק חובה.
http://www.upload-il.com/?d=E701B2FD4

=======================================

הערה: מי שנתקל בבעיה שירשום, זה חשוב וננסה לעזור לו.

כיצד לשחק ברשת:
*תורידו www.garena.com מהאתר.
*כנסו לחדר של המשחק, לחצו setting ואז תכוונו לתיקייה של המשחק שלכם, תמונה:
http://i48.tinypic.com/dpelpc.jpg
http://i50.tinypic.com/2e57iv4.jpg
*התחילו להינות.


Assassins Creed 2 - PC

להורדה
טורנט-
http://btjunkie.org/torrent/Assassin-s-Creed-2-Multi9-Cracked-EMU-SPiRE-tracker/4358e98b184cf90d9a8f3a859784d9eec352e0ba20c9 

Assassin's Creed - PC GAME

להורדה
טורנט-
http://btjunkie.org/torrent/Assassins-Creed-MULTI5-PCDVD-REPACK-WwW-GamesTorrents-CoM/3865c48cbcf386a02913d0a2d8a7ded5539cb6ba02c7




 
 
עלילה:
הסיפור מתחיל בסביבות ספטמבר 2012,ברמן בשם דסמונד מיילס נחטף בתחילת המשחק והוא מובא ל"תעשיות אבסטרגו",שם עובדים חוקרים על פרוייקט אשר נקרא "פרוייקט אנימוס". האנימוס יכול להוציא מהDNA של המשתמש זיכרונות מהעבר הרחוק ומאפשרים למשתמש לשחזר את הזיכרון כאילו הוא היה עצמו.
דסמונד "נבחר" לפרוייקט בגלל היחוס שלו לאחד מאבותיו "אל-טאיר"(בערבית-המעופף),מתנקש בתקופת מסע הצלב השלישי בארץ הקדושה.(בערך בשנת 1191 לספירה)
המטרה של החוקרים היא להבין בצורה מפורטת את דרך הפעילות של המתנקשים באותה תקופה,אף אל פי שדסמונד הדחיק את הזיכרונות בהתחלה אך לאחר כמה זמן למד להשלים עם הזיכרונות.
הזכרונות של אל-טאיר מתחילות ב1191 לספירה כאשר ריצ'ארד הראשון,מלך אנגליה כבש את עכו מידי המוסלמים,לאחר הכיבוש הוא תיכנן להיתקדם דרומה כאשר המטרה שלהם היא ירושלים.
משחקיות:
הסיגנון של המשחק מתפלג לשתי חלקים:
פעילות בסתר ופעילות בגלוי.
בעצם פעילות בסתר זה הברירת מחדל,הפעולות הכלולות הן דחיפה קלה לתושבים(על מנת שתוכלו לעבור),הליכה,צפייה(המאפשרת לכם להבדיל בין האנשים ברחוב כגון: אויבים,ניטרליים וכו'),התנקשות בצורה שקטה והתמזגות עם הסביבה.
הפעילות בגלוי כוללת ריצה,דחיפה חזקה,קפיצה,טיפוס והתקפה.
כל הפעולות הנ"ל מתחלקות למקשים השולטים בצורה קלילה למדי על הפעולות,מה שלא יגרום לבילבול בין פעולות מסויימות.
כאשר תבצעו פעולות הקשורות לפעולות בגלוי תמשכו תשומת לב מהNPC(דמויות שהשחקן לא שולט עליהם) ורוב המקרים זה לא ייגמר בטוב,השומרים הסובבים יוכלו להפנות את תשומת הלב אליכם ותמצאו את עצמכם בקרב חרבות עד המוות,או שפשוט תוכלו לנסות לברוח מהשומרים,אך שימו לב כי השומרים גם הם יכולים לטפס למקומות גבוהים,לכן יש מצב שבו אתם נעלמתם מטווח הראייה של השומרים ויש לכם אפשרות להיתחבא בתוך ערימת קש או כל דבר אחר שהמטרה שלו להחביא אתכם.
כאשר נכנסתם לקרב המצלמה תשתנה והפוקוס שלכם יהיה על האויב,בדרך כלל יש כמות מרובה של אויבים,אך זה לא בעיה,ככל שתשלימו יותר ויותר משימות כך גם תקבלו נשקים חדשים,מהלכים חדשים וגם ישתפרו כישורי הלחימה שלכם ותיהיה לכם אפשרות הריגה בקומבו אחד! (או לחיצת כפתור אחת) -אך זה כרוך בתזמון קל.

האינטלגינציה המלאכותית במשחק טובה למדיי, התושבים,לא רק השומרים,גם הם מגיבים לכל הפעולות שלכם,לדוגמא כאשר תטפסו על בתים תקבלו תגובות של תושבים שהם בשוק,קוראים לכם משוגע וכדומה, או כאשר תיהיה גופה ברחוב או נשק נשלף התושבים יתחילו לברוח בפחד.
אך לעומת זאת,השומרים יכולים להיות טיפשים למדי,אם לדוגמא אתם נמצאים בגג והיתחבתם במין ביתן מכוסה על מנת שהשומרים לא יגלו אתכם,השומרים בדרך כלל באים למקום האחרון שבוא הייתם,ואם במקרה הזה זה הגג אז הם יגיעו לשם,אז השומר עולה לגג,מגלה שאתם "לא נמצאים" שם ועוזב מאוכזב. אם כבר השומר טרח לעלות לגג אני מניח כי צריך לחפש "קצת" יותר טוב(להיסתכל בתוך הביתן הקטן הזה),אני רק מקווה בשבילו שהוא לא יחטוף צרחות מהבוס שלו.

האנימציה במשחק חלקות,מדוייקות ומהירות,הטיפוס על קירות מלווה בתנועות מתוחכמות אשר יכולות להישתמש בכל פרט קטן על מנת לעלות למעלה,סצינות הלחימה גם כן כוללות קומבואים מגוונים וברוטליים.

MX vs ATV Reflex - PC GAME

להורדה

Killing Floor - PC

להורדה
טורנט-
http://btjunkie.org/torrent/Killing-Floor-2009-PC-ISO/3344e0bce03ff7a0aed76e019e92d2fca3b094486cc3


uploading
 [לינק-1] 
uploadbox
 [לינק-1]

סיקור:
Killing Floor, כמו שבטח כבר ניחשתם, מתאר מתקפת זומבים שהחריבה ערים שלמות והפכה את כל יושביהן לנגועים חסרי רחמים - זומבים. הפעם זה קורה ברחובותיה ההרוסים של לונדון ובערים נוספות ברחבי אנגליה. שישה אנשי צבא ששרדו את המתקפה יוצאים למבצע חיסול אל מול קבוצות גדולות של נגועים, שמנסים להותיר את חותמם על כל נפש חיה שעדיין לא נדבקה
בנגיף.
במהלך הקרבות תתקלו בלא פחות מ-9 סוגי זומבים, או כמו שיוצרי המשחק מכנים אותם - "מפלצות". אלו ינסו למנוע מכם להגיע אל יעדכם הנקי והבטוח, תוך שימוש במגוון רחב של יכולות ותכונות מפלצתיות כמו שיניים ארוכות וחדות וצבתות אימתניות.
המשחק ישוחק בשיטת Co-op, כלומר - אתם ועוד חמישה שחקנים אנושיים נוספים משחקיו יחדיו מול המחשב , ברמות קושי שונות, תוך בחירת העדפות כדוגמת סוג המפלצות שהצוות... אוהב להרוג. המשחק הקבוצתי ידרוש מכם בקיאות מעולה במפות השונות וב-12 כלי נשק מגוונים. כדי שיהיה לכם סיכוי, תוכלו להתאמן במצב משחק לשחקן יחיד.
דרך נוספת לאתגר אתכם, פרט לאווירה המחרידה והמאיימת, הינה שיטת משימות האתגר שמוכרת לנו מהרבה משחקי Steam אחרים. השלמת משימות אתגר מסוימות מתוך 40 הקיימות תעניק לדמות שלכם שיפור ליכולות קרב מסוימות. כמו כן, המשחק מותאם לגמרי לשירות Steam - חברים, שרתים, סטטיסטיקות ועדכוני תוכן אוטומטיים.


תגיות: 
הורדה, משחקים להורדה, הורדה ישירה, טורנט, fileflyer, unlimit, megaupload, filefactory, fileape, 
filesonic, fileserve, uploading, buckload, download, Ifile, Upload-il, Wii