יום שישי, 26 באוגוסט 2011

Crysis Warhead - PC GAME

להורדה
טורנט-
http://btjunkie.org/torrent/Crysis-Warhead-Pro-Master-Productions/4358b85c58f62c662760c5a5f52fcc3bfe1ebdd2861e


 
 
 
  
סיקור
 בוורהד תמצאו המון שיפורים לעומת אביו האגדי - וכולם, כולם לטובה. בתשובה להמוני המעריצים שהתלוננו שקרייסיס המקורי היה איטי מדי, כבד מדי וחסר מטרה, וורהד מספק אקשן מהיר ואינטנסיבי לאורך כל המשחק, משפר את האינטליגנציה המלאכותית, מאיץ את המנוע הגרפי, ובקיצור - מתקן את כל מה שהיה דרוש תיקון, ואת כל מה שהיה טוב הוא משאיר ללא פגע.
עם גרפיקה פשוט מעולה, סאונד יציב ומשחקיות שתדביק אתכם לכיסא - זהו משחק היריות המוביל של השנה, שנותן תמורה מעולה עבור הכסף שלכם.

ההפתעה של השנה

Crysis Warhead הוא ההפתעה הגדולה של 2008. במקום סתם חיקוי ממוחזר של המשחק המקורי במטרה להרוויח עוד כמה גרושים, וורהד הוא הדבר האמיתי - משחק טוב יותר, מהנה יותר ואפילו יפה יותר מאביו מולידו.
אנחנו חוזרים לאי הטרופי אותו נטשנו במשחק הקודם, כששוב בהתחלה הוא שטוף שמש (וקוריאנים) ואח"כ הופך לגן עדן קפוא. העלילה של וורהד מתרחשת במקביל לזו של המשחק המקורי, אך בצידו השני של האי, דרך עיניו של סמל "פסייכו" סייקס. היא עלולה להיות מבלבלת מעט למי שלא שיחק במשחק המקורי, כי היא מחסירה כמה וכמה דברים חשובים שאמורים להיות ברורים למי ששיחק במשחק הקודם.

תותחים במקום משתיקי קול

אבל זה לא ממש חשוב, כי הדמות שלכם הפעם היא סמל בריטי חסר גבולות, שכנראה לא קיבל את הכינוי "פסייכו" לשווא. הוא אוהב לסרב לפקודות ולעשות מה שבראש שלו, וכמובן גם להסתער על כל מה שנושם כשהוא חמוש עד השיניים במשגרי טילים, רימונים ונפצים. כמובן, גם פסייכו לבוש בחליפת-הנאנו המגניבה, שנותנת לנו כוחות על-אנושיים של מהירות, הסוואה וכוח.
דווקא בהסוואה לא תשתמשו הרבה. סגנון המשחק הפעם מתאים מאוד לאופי של פסייכו - עדיין אפשר להתגנב ולהשתמש במשתיקי כל וכדומה, אבל מי צריך להתגנב כשיש לכם משגר טילים? קצב המשחק הפך מהיר יותר, האוייבים קטלניים וקשים יותר, ולא תתקלו הפעם במשימות בהן תצטרכו לנהוג במשך 20 דקות עד שתגיעו לקרב הבא.

אז מה נשתנה?

לו אני המפתח של המשחק, לא הייתי מתבייש לקרוא לו "קרייסיס 2" ולקחת עבורו מחיר מלא. כמות השיפורים והליטושים כה גדולה שזה לא יאומן ממש שהוא נמכר ב- 30$ בלבד. למרות שבעיקרו זהו אותו משחק, וורהד מציע ים של שיפורים, כיוונונים עדינים, והכי שוב - הפעם יש פה אשכרה משחק אמיתי.
קרייסיס המקורי, לפחות לדעתי, היה לא יותר מהדגמה גראפית ארוכה וחסרת פואנטה. מה הטעם בעלים זזים ברוח אם המשחק עצמו מטומטם? הפעם זה לא כך. החל מעיצוב השלבים ועד לנשקים החדשים שנוספו, הכל נועד כדי להעצים את חווית המשחק עד למקסימום.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה