יום שישי, 26 באוגוסט 2011

הנוסע השמיני נגד הטורף / Aliens Vs Predator Proper-Razor1911

להורדה




http://www.wnet.co.il/images/download/123132.jpg
Aliens Vs Predator הוא המשחק ההמשך לסדרת המשחקים Aliens Vs Predator, אשר מבוססת על סדרת הסרטים המפורסמת. בעיקרון העלילה היא שיש מאבק בין שלושה גזעים: הטורף, יצור בעל טכנולוגיה מתקדמת שמסוגל לבצע מהלכים שונים [יפורט בהמשך] שמועילים נגד איוביו, הנוסע השמיני- חייזר שמתרבה בקצב מהיר, שמסוגל ללכת על קירות ובעל זנב קטלני והמארינז- חיילים אנושיים שיצאו במטרה להילחם בשני הגזעים, אפשר לומר בקיצור שכל הגזעים נלחמים אחד בשני, ולא פעם תמצוא את עצמכם נלחמים במארינז ובנוסעים שמינים [נגיד שככה אומרים את זה ברבים ] או מסתתרים לאיזה מארין על התקרה בתור נוסע שמיני.

הטורף:

ככל הנראה היצור הכי מפותח מבין שלושת הגזעים, יש לו שני סכינים שיוצאים מכל יד [אי אפשר לראות את זה בתמונה פה כי זה מהמשחק הקודם], אם תסתכלו טוב תוכלו לראות על אחת הידיים רצועה כסופה- שזה בעצם מכשיר שנותן לו יכולת היעלמות, הוא יכול להשתמש בהיעלמות לזמן מוגבל יחסית, אבל ממש ארוך. הטורף מבוסס על מעיין חבורה, שחבריה מחויבים לשמור על גבו אחד של השני, וכאשר אחד מת- יוצאים כולם לנקום. בנוסף, יש לו מוט, עם קצה חד...ההמשך ידוע מראש.בנוסף במשחק השני היה לו רובה שיורה מעיין מוטות ברזל חדים וקטנים, אך לא ידוע עם זה יהיה במשחק הזה. בנוסף לטורף יש אפשרות לשלושה סוגי ראיות שונות.

הנוסע השמיני:

הנוסע השמיני הוא היצור עם הכי פחות יכולות מבין השלושה, בעיקרון יש לו 3 פעולות עיקריות: טיפוס על קירות, מה שמאפשר לו לעלות על התקרה ולארוב לאויבים שלו, זנב קטלני, שמאפשר לו...טוב אתם כבר יודעים והתרבות על ידי ביצים שמהן בוקעים הנוסעים השמינים, הביצים בוקעות מהגוף של הקורבן של יצור שנקרא FaceHugger אשר, כשמו כן הוא נדבק לפנים של קורבנו ושותל לגוף הקורבן ביצה שממנה ייצא הנוסע השמיני,[קרדיט למידע הבא ל-Agent 47], הנוסעים השמינים הם בעלי המון סוגים, ה-FaceHuggers נוצרים מביציות המטילה המלכה הגדולה, הסוג המצוי ביותר הוא ה-Drone שהו בעצם צאצא בוגר.כאשר נוסע שמיני מת,הוא מדמם חומצה שכל מי שיוצר איתה מגע בצרות. הנוסע השמיני הוא היצור הכי מהיר מהשלושה. במקור היצור בא מסדרת סרטים נפרדת בשם Aliens [שזה גם התרגום לאנגלית של הנוסע השמיני] אך רק לאחר מכן יצא סרט שלו ביחד עם הטורף בשם "הנוסע השמיני נגד הטורף". לנוסע השמיני יש אפשרות לראות בחושך [כך לפחות זה היה במשחק השני]

המארינז

המארינז הם בני אדם רגילים כמונו, שיצאו למשימה מיוחדת לחסל את הנוסעים השמינים והטורפים.יש להם נשקים מתקדמים. הם משתמשים בכלי נשק צבאיים כגון רובים ואקדחים ומתקשרים בין זה לזה בעזרת מכשירי קשר.


בנוסף, במשחק יש דבר שנקרא "killmoves" שאלה בעצם הריגות מיוחדות שיכול לעשות השחקן על ידי לחיצה על כפתור מסוים בזמן שהאויב לא מסתכל,הקיל מובז הם יותר מתקדמים מהמשחקים הקודמים, בהתחשב בעובדה שכדי לקבל קיל טרופי בשני היית צריך פשוט לכוון מכה לראש של היריב פעמיים.

סיקור בעברית ע"י : K00bEbA

1. חלצו
2. פתחו עם Daemon Toole
3. Run Installer.exe (when it ask for SID file you have to select it on your
dvd drive)
4. תעתיקו את הקראק מdvd1 לתיקיית ההתקנה
5. Have Fun!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה