יום שישי, 26 באוגוסט 2011

Left 4 Dead 2 - PC GAME

להורדה



Left4Dead2 הוא משחק ההמשך ל-Left4Dead (קיצור - L4D) שיצא בשנת 2008. המשחק הוא משחק יריות\פעולה בדיוני בגוף שלישי. במשחק תמצאו מגוון של סוגי משחק, כמו למשל: שחקן יחיד (סינגל פלייר), משחק משותף (לעבור משימות יחד עם חברים מכל רחבי העולם - CO-OP), משחק מרובה משתתפים (מולטי-פלייר) והישרדות (Survival). המטרה של המשחק היא לשרוד במלחמה נגד זומבים ממגוון סוגים, כשלהם יש רק מטרה אחת - להרוג אתכם.
במשחק נוכל לגלם אחד מארבעת השורדים: קואץ', אליס, ניק או רושל. כמו במשחק הקודם לכל דמות ודמות תהיה מיומנות בנשק מסוים. בעיר שנשלטת על ידי זומבים שמחפשים את ארבעת הדמויות, כל היום תצטרכו לבצע משימות שונות על מנת לשרוד. המשימות הן מגוונות ורבות, כגון: חיפוש אחר דלק, חיפוש אחר כלי נשק ופינוי דרכים מזומבים רצחניים.
-
במשחק נוכל למצוא מגוון רב של כלי נשק, מגרזנים ואלות בייסבול עד לרובי תקיפה ורימונים. נוכל להבחין בבינה מלאכותית יפה יותר של הזומבים, לעומת המשחק הקודם. יכולות התזוזה והתקיפה השתפרו וכמו כן עבודת הצוות של הניצולים ושל הזומבים יפעלו לטובתינו ולרעתנו במשחק, לדוגמא: הניצולים יפעלו בעבודת צוות, וכך גם הזומבים. לכן, הזומבים יהיו קרובים אחד לשני וכך יהיה קל לחסל את רובם מבלי לערוך חיפושים מקיפים אחריהם או לברוח מהם. יהיו משימות בהם כמות גדולה של זומבים תסתער עליכם, ותצטרכו לפעול כצוות לכל דבר. מצד שני, יהיו משימות שבהן הזומבים יבואו מכיוונים שונים ואתם תצטרכו להתפזר ולשמור על קשר אחד עם השני.
הגרפיקה השתנתה מאוד מהמשחק הקודם, הסביבה נראית אמיתית יותר ופגיעה יותר מהמשחק הקודם, ותוכלו לשרוף ולהרוס כמעט כל דבר. הסאונד במשחק מרשים למדי, תוכלו לשמע צווחות של זומבים, זעקות לעזרה משאר הניצולים וכמובן תוכלו לשמע כל קול ירייה, חבטה וכו'. התזוזה במשחק נשארה דומה מאוד למשחק הקודם בסדרה, המבוסס על המנוע הגרפי של משחק הרשת המפורסם Counter-Strike, משמע תזוזה שמתאימה למשחק ווידאו, לא כל כך ריאליסטית אך מתאימה למשחקי VALVE.
-
הדמו כבר כאן ורבים הצליחו לשחק ולהרגיש טעימה ראשונה מהמשחק הנחשק. רבים אהבו את המשחק וסיפרו על שינויים שונים כגון : כלי נשק שנוספו למשחק, ועוד. אחרים טענו שהמשחק איכזב אותם והוא יותר מדי דומה למשחק הקודם. לכן, אם אתם אוהבים משחקי יריות ומד"ב מפחידים - זה המשחק בשבילכם. דרישות המערכת של המשחק יחסית נמוכות למשחק חדש ולכן זה טוב, כך כמעט כולם יוכלו להנות מ- L4D2.
  
הוראות להתקנה:
*חלצו אל שולחן העבודה או לאן שתרצו.
*לאחר החילוץ תראו את המשחק עצמו ואת הקבצים, התחילו בהתקנה וסיימו אותה.
*לאחר סיום ההתקנה, לכו אל REGFIX ובחרו אחד מ-2 הקבצים שבה המערכת שלהם נשענת, או x84 או x64.
*בתיקיה תראו L4D.2.0.0.0.To.2.0.0.6.exe, לחצו על זה ובצעו את זה.
*בסיום, החליפו בין הקובץ left4dead2.exe לקראק.
*את הקובץ- client.dll שנמצא בתיקית הקראק, החליפו במה שקיים לאחר ההתקנה בתיקיה bin ושימו אותו גם בתיקיה הראשית
*שחקו
=======================================
קראק חובה.
http://www.upload-il.com/?d=E701B2FD4

=======================================

הערה: מי שנתקל בבעיה שירשום, זה חשוב וננסה לעזור לו.

כיצד לשחק ברשת:
*תורידו www.garena.com מהאתר.
*כנסו לחדר של המשחק, לחצו setting ואז תכוונו לתיקייה של המשחק שלכם, תמונה:
http://i48.tinypic.com/dpelpc.jpg
http://i50.tinypic.com/2e57iv4.jpg
*התחילו להינות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה