יום שישי, 26 באוגוסט 2011

Mirrors Edge - PC

הורדות
טורנט-
http://btjunkie.org/torrent/mirror-s-edge/00039683f5538bd7daee6521e4fd4563cd8667f6c742

megaupload




עלילה:
אתם מגלמים במשחק את Faith,אחת משותפי הארגון Mirrors Edge,הנקראים Runners,הRunners בעיקר מתעסקים בהעברת מידע ממקום למקום,בעזרת כישורים גופניים שיש להם,הם קופצים מגגות העיר ומבצעים תרגילי פארקור,הRunners הם מתנגדי המשטר הרודני שמתחולל בעיר.
Faith ואחותה עברו בילדותם עברו תקופה מאוד קשה,בגלל השחיתות והבלגן שהתחולל בעיר,הוריהם מתים,מאז Faith נשבעה לשמור על אחותה מכל רע.
סיפור המשחק מתחיל כאשר Faith מגלה שאחותה הופללה על רצח של מועמד לרשות העיר,שהיה אמור להיות התקווה לסוף המשטר הרודני,ולRunners.
Faith יוצאת כדי למצוא את האחראים לרצח,ולנקות את שמה של אחותה.

פארקור אמיתי!
אם תמיד רציתם להיות פארקוריסטים אמיתיים,אבל תמיד פחדתם לקפוץ מעל גגות ולעשות תרגילים מסוכנים,בMirrors Edge תוכלו לעשות כרצונכם,בעיר הגדולה שמעוצבת בצורה מדהימה תוכלו לקפוץ מעל גגות,לקפוץ על קירות,לעשות תרגילים שונים ומגניבים ממש כמו בפארקור אמיתי!
Mirrors Edge נותן לנו תחושה של פארקור ואקשן בלתי פוסק,כל משימה שתעשו תצטרכו להלחם באוייבים שונים,חיילי המשטר,תוכלו לבצע תרגילי מגע שונים ומגוונים,כגון בעיטה באוויר,כאשר אוייב ירביץ לכם תוכלו לתפוס לו את היד ולסובב אותה,או שאפשר לנהל קרב יריות רגיל,כרצונכם.
הקטע בMirrors Edge הוא לתת לנו לשבור את הראש ולבצע את הטכניקה שאנחנו יכולים כדי להגיע ליעד מסויים,אך נצטרך לבצע אותם בזהירות ובמחשבה,נצטרך להשתמש בדברים הנמצאים בסביבה,ובעזרת הכישורים של Faith להשתמש בהם,לכל מקום יש את המסלול המיוחד אותו נצטרך לעשות בעזרת תזמון ומהירות,למשל באחד השלבים נצטרך לעבור בין שתי בניינים על עמוד,נצטרך לשמור על שיווי משקל,אך תזהרו לא ליפול!
את מתקפות המגע נצטרך לבצע בעצמנו בעזרת מהירות ותזמון,כאשר האוייב בא לתקוף יש ללחוץ על המקש המתאים ואז תראו איך Faith תופסת במהירות את היד של האוייב ומנטרלת אותו,כמובן שיש תרגילי מגע שונים ומגוונים שנוכל לעשות.
כל תנועה שתעשו במשחק מחקה כמעט בצורה מדוייקת תנועות של אדם רגיל,המשחק נותן לנו תחושה שאנחנו משחקים בבן אדם אמיתי,ונותנת לנו משחקיות ריאליסטית שלא הכרנו בשום משחק,תנועות הידיים,הקפיצות,הריצה,תוכלו לקפוץ מעל גדרות,לרוץ על קירות,להחליק על הרצפה ועוד..
הגרפיקה שלו מדהימה ומוסיפה המון הנאה ולריאליסטיות של המשחק.
במשחק יש מגוון של נשקים כגון Sniper,אקדח,רובה,ועוד.. אבל אני הייתי ממליץ על קרבות מגע כי זה מה שעושה את המשחק.
במשחק יש גם אפשרות מיוחדת שבה נצטרך לבחור שלב מסויים ולעבור אותו לפני שהזמן יגמר,ככל שתסיימו אותו מהר יותר תקבלו יותר נקודות,כל מסלול הוא שלב מסויים שעברתם בסינגל,במשחק תוכלו לראות תוצאות של אנשים אחרים שעשו את המסלולים והם יכולים לראות את שלכם אם כמובן תתחברו לרשת,מי יודע אולי תהיו הפארקוריסטים הטובים ביותר!
הסאונד של המשחק מעולה,תוכלו לשמוע את הקול של Faith מתנשף לאחר ריצה ארוכה,ממש מדהים,השיר הרשמי של המשחק ממש פנטסטי!

משחקיות:
המשחקיות של Mirrors edge מיוחדת מאוד,ולא הכרנו אותה בשום משחק,הריצה שלכם ממש כמעט כמו אמיתית,תנועות הידיים,הקפיצות,היריות (יש לציין שלבעלי המחשב רמת הפיזיקה תהיה גבוה יותר,תוכלו ממש לראות את רסיסי הזכוכיות עפים באוויר ממש מדהים!),מאוד קל למות במשחק הזה,Mirrors Edge ממש מנסה לחקות את האמת ולתת לנו את התחושה שאנחנו פארקוריסטים אמיתיים!
 
תגיות: 
הורדה, משחקים להורדה, הורדה ישירה, טורנט, fileflyer, unlimit, megaupload, filefactory, fileape, 
filesonic, fileserve, uploading, buckload, download, Ifile, Upload-il, Wii

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה